Obchodní podmínky

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky, podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky (vyplněním a odesláním objednávkového formuláře kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.) Postup, jak vybrat požadované zboží a jak provést objednávku najdete na stránce Jak nakupovat.
  2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  3. Ceny zboží jsou vyznačeny u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu, příp. další poplatky si kupující může ověřit na stránce Dodací podmínky. Před odesláním objednávky bude celková cena dodávky vypočtena a zákazník odsouhlasí konečnou cenu zboží včetně dopravy a všech případných poplatků.
  4. Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
  5. Vyplněním a odesláním objednávkového formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Dodací podmínky

  1. Dodací lhůta:
    Jakmile obdržíme Vaši objednávku, náš pracovník ihned zjistí, zda je Vámi objednané zboží na skladu. Jestliže je zboží skladem, doručíme Vám jej dle vybraného způsobu dopravy kurýrem nebo balíkem přes Českou poštu. Jestliže zboží skladem není, pracovník z oddělení zákaznického servisu Vás o tom bude informovat. V obou případech Vám bude do 1 pracovního dne sděleno, kdy přesně Vám bude zboží dodáno. Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.
  2. Způsob dopravy:
    Způsob dopravy si zákazník volí sám v objednávkovém formuláři, tj. před odesláním objednávky.

    Možnosti dopravy:
    • obchodní balík - doba dodání do 5 pracovních dnů od objednání
    Ceník dopravy:
    • obchodní balík při platbě předem: 101 Kč
    • obchodní balík dobírkou: 141 Kč
    • balné si neúčtujeme
    Možnosti platby za zboží:
    V našem obchodě máte tři možnosti platby za Vámi vybrané zboží:
    • předem převodem na náš účet - ČS 000000-0002258822/0800
    • kartou online
    • hotově při doručení dobírkou
    Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající nejpozději do 10-ti dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 
1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu medaprex@medaprex.cz
 
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
 
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
 
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
 
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
 
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
 
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
 
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
 
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

Závěrečná ustanovení

Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.