Nejčastější dotazy

Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?

Pokud si chcete objednávku vyzvednout osobně, můžete. Navštivte nás v Praze na adrese Truhlářská 1518/27 (kousek za obchodním domem Palladium). Abyste se dozvěděli, kdy nás zastihne, domluvte se s námi projistotu na telefonním čísle 800 260 002, abychom Vám objednávku mohli připravit.

Momentálně je možné při osobním převzetí platit pouze v hotovosti. To se samozřejmě nevztahuje za objednávky předem zaplacené.

Co když chci něco změnit po odeslání objednávky?

Pokud si přejete změnit zboží v objednávce, změnit počet nebo stornovat celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 260 002.

Mohu platit kartou, nebo přes internetové bankovnictví?

Ano, můžete platit pomocí všech běžných kreditních i debetních karet a pomocí internetového bankovnictví také.
Vše je vedeno přes bezpečnou a prověřenou bránu GoPay.

Kdy můžu nakupovat v eshopu?

Eshop funguje 24 hodin denně, tzn. objednávky můžete posílat kdykoliv během celého dne. Telefonovat můžete v pracovní dny Po - Pá od 9.00 do 17.30 na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 260 002, případně zašlete dotaz emailem medaprex@medaprex.cz. Na Váš dotaz odpovíme v nejkratším možném termínu, případně vás budeme kontaktovat telefonicky.

Co mám dělat, když chci po odeslání objednávky něco změnit?

V případě, že chcete změnit obsah Vaší objednávky nebo počet, prosím zavolejte na naší bezplatnou zákaznickou linku 800 260 002 a domluvte se na změně s operátorkou. 

Kdy dostanu objednané zboží?

U zboží skladem po potvrzení zpracování objednávky garantujeme doručení zboží do 5ti pracovních dnů, v případě osobního odběru je možné zboží odebrat v den objednávky. U objednaného zboží, které není skladem Vás budeme kontaktovat a informovat o pravděpodobné době dodání, případně Vám doporučíme alternativní produkt skladem. 

Kolik stojí poštovné a balné?

Aktuální ceník poštovného získáte zde, balné je vždy zdarma. V případě osobního vyzvednutí není žádný poplatek účtován.

Poslal jsem Vám email a nedostal jsem odpověď.

Pokud Váš email byl odeslán bez předmětu zprávy, nebo těla zprávy, antispamový filtr na serveru jej mohl označit jako spam a automaticky smazat. V takovém případě jsme Vaši zprávu neobdrželi a nemohli jsme zaslat odpověď. V případě, že odpověď neobdržíte do 48h, kontaktujte nás prosím telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 260 002.