Vše o nákupu

Zajímá vás, jak probíhá objednávka na našem Eshopu? Jak můžete zboží zaplatit a jakým způsobem si ho nechat doručit? Pak jste na správném místě. V této sekci Vás seznámíme s tím, jak funguje náš objednávací systém

Průběh objednávky

Nákupní košík MedaprexObjednávat na našem Eshopu je velmi jednoduché. Chcete-li však vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte, předpokládejme, že jste si vybrali Vámi zvolené zboží a umístili ho do košíku.

Košík

Po rozkliknutí Vašeho nákupního košíku uvidíte velmi přehledně vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů a jeho ceny.
Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.
Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když kliknete na symbol košíku.

Přihlášení

Nový zákazník:

  • pokud nakupujete na medaprex.cz poprvé - přejděte na registraci a vyplňte povinné přihlašovací a fakturační údaje.

Registrovaný zákazník:

  • pokud jste již na medaprex.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem, vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce.
  • V případě, že své heslo zapomenete, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  • E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Doprava a platba
doprava zásilek od medaprex

Firma Medaprex se snaží uspokojit všechny požadavky našich klientů a proto nabízíme několik druhů doručení zboží:

  • Zásilková služba GLS

  • DPD Kurýr

  • Česká pošta - Balík do ruky

  • Česká pošta - Balík na poště

  • Osobní vyzvednutí na naší pobočce

Po zadání Vámi požadované dopravy, volíte způsob platby. Máte-li k dispozici slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky slevový kód a částka/sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky ze slevového poukazu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Co když chci něco změnit po odeslání objednávky?

Pokud si přejete změnit zboží v objednávce, změnit počet nebo stornovat celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 260 002.

Způsoby doručení

Pokud nakoupíte nad 1500 Kč, poštovné máte zdarma! 

Dbáme na pohodlí našich klientů, proto nabízíme více variant doručení. Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby:

  • Zásilková služba GLS

  • DPD Kurýr

  • Česká pošta - Balík do ruky

  • Česká pošta - Balík na poště

  • Osobní vyzvednutí na naší pobočce

Osobní vyzvednutí je vždy zdarma, navíc nejste časově závislí na doručovateli. Po potvrzení objednávky emailem je Vaše zboží připraveno na naší pobočce:

Brandeis Clinic - Divize Medaprex

Truhlářská 27

110 00 Praha 1

česká pošta - doprava kosmetiky od Medaprex

Doporučujeme zavolat na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 260 002 a domluvit si s operátorkou datum a čas vyzvednutí.

Zásilková služba GLS (101 Kč)

Zásilková služba GLS doručí zásilku zpravidla následující pracovní den. O času doručení zásilky budete informováni včasně e-mailem či SMS zprávou. Když doručující řidič naskenuje balík ráno v den doručení, je příjemci automaticky zaslána druhá e-mailová nebo textová zpráva, která obsahuje tříhodinové časové okno, ve kterém bude probíhat doručení. Tato zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

Pokud by byl první pokus o doručení neúspěšný, příjemce je automaticky informován prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy. Zpráva obsahuje odkaz, který ho zavede přímo na webovou stránku aplikace GLS Delivery Manager, kde jsou k dispozici všechny možnosti volby pro následné doručení balíku a kde příjemce může ovlivnit doručení balíku podle svých osobních potřeb. Zvolit si můžete doručení na tutéž adresu v konkrétní den, doručení na novou adresu, doručení po pracovní době od 17 do 20 hodin (k dispozici pouze v regionech GLS dep), doručení do GLS ParcelShopu, vyzvednutí v GLS depu, udělení souhlasu s uložením či odmítnutí převzetí. Zásilku můžete rovněž sledovat v reálném čase, o jejím doručení získáte digitalizované potvrzení přístupné online.

DPD kurýr (101 Kč)

DPD Kurýr doručí zásilku do druhého pracovního dne. Oznámení o doručení zásilky dostanete prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailem den předem. Den doručení můžete změnit odpovědí na tuto SMS či email. V den doručení se prostřednictvím interaktivní SMS nebo e-mailu dozvíte s 3hodinovým upřesněním čas doručení.

V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem). Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení na večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin.

Obchodní balík Česká Pošta (101 Kč)

Pokud si zvolíte doručení Vaší objednávky obchodním balíkem České pošty, garantujeme doručení zásilky do 5 pracovních dnů. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.

Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště výzva, kterou naleznete v poštovní schránce. Obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den. Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

Česká pošta - Balík do ruky (101 Kč)

Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání, čas či způsob doručení si můžete upravit prostřednictvím internetu. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách české pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.automaticky odeslána zpět odesílateli.

Způsoby platby

Zvolili jsme pro Vás nejjednodušší a zároveň nejbezpečnější způsoby platby. Pokud jste si zvolili jako způsob doručení osobní odběr nebo obchodní balík České pošty, můžete zaplatit hotově při převzetí/dobírka nebo převodem na účet.

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit.

hotově - dobírkou - při přebírání zboží od doručovatele - zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

Převodem předem

Platbu převodem předem zasílejte prosím na náš účet.
Při platbě převodem předem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet).

Je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou

Při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas)

Je dobré vědět

Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí. Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.