Sérum proti vypadávání vlasů Renokin

Vytiskněte

Zastavte konečně vypadávání vlasů a získejte opět husté vlasy, po kterých toužíte. Sérum Renokin díky inovativní technologii nanokapslí proti vypadávání vlasů skutečně funguje a navíc podporuje opětovný růst vlasů. Blýská se na lepší vlasy! Podrobnější informace

Sérum proti vypadávání vlasů Renokin
Určeno pro věk:
20 let 30 let 40 let 50 let

Cena: 1 430 Kč

Cena v lékárně: 1 550 Kč

Skladem

Popis

Zastavte vypadávání vlasů se sérem Renokin. Aktivní složky, které obsahuje, způsobí zastavení padání vlasů a navíc zajistí i opětovný růst vlasů! Vlasy budou silnější než kdy předtím, lesklé a zdravé.

Vyspělá technologie nanokapslí umožňuje důkladnou absorpci účinných aktivních složek pod pokožku hlavy, kde opravdu působí. Navíc patentované biomimetické peptidy stimulují a vyživují vlasové buňky, v důsledku čehož jsou vlasové folikuly zdravější.

Sérum Renokin může navíc používat kdokoli, žena i muž, teenager i senior. Navíc ulevuje od nepříjemného svědění pokožky na hlavě, kterou vyživuje a prokrvuje.
 

Účinky

  • Zastavuje nadměrné vypadávání vlasů
  • Obnovuje růst vlasů z poškozených vlasových váčků
  • Výživuje vlasy
  • Prokrvuje pokožku, což je důležité pro výživu vlasových váčků
  • Revitalizuje pokožku hlavy, takže už žádné svědění pokožky na hlavě

Výhody

  • Účinnost Renokinu je prokazují objektivní klinické studie
  • Je zcela bezpečné: sérum nemá nežádoucí vedlejší účinky
  • Lze jej použít univerzálně bez ohledu na pohlaví a věk
  • Sérum můžete používat i v období těhotenství
  • Můžete jej použít na jakýkoliv typ vypadávání vlasů
  • Zastavuje nadměrné padání vlasů v průběhu 4 až 6 týdnů
  • Obnovuje růst vlasů z poškozených vlasových váčků, účinek je viditelný již za 3 až 4 měsíce
  • Inovativní technologie nanokapslí dopraví účinné složky do vlasové buňky dostatečně hluboko, kde skutečně působí
  • Obsahuje biomimetické peptidy, které patří mezi patentované účinné látky

Proč koupit u nás

Na naší bezplatné zákaznické lince 800 260 002 vám rádi zodpovíme otázky ohledně vašeho problému a ohledně vhodného používání. S tímto roztokem máme bohaté zkušenosti a dodáváme jej také mnohým lékařům po celé ČR. Dodáváme Renokin také do mnohých internetových obchodů. Nyní jste přímo u zdroje.
 

Určeno pro

Alopecii bez jizev u mužů i žen.
Obecné ztenčení vlasů.
Nadměrné vypadávání vlasů.
Příliš vyřídlé vlasy.
 

Složení (hlavní účinné látky)

 
3 Biomimetické peptidy
 
Oligopeptid-54 (CG-Nokkin):
Silný BMP blokátor, který podporuje růst vlasů a zabraňuje jejich depigmentaci . Zpevňuje vlasy, stimuluje vlasové folikuly k produkci zdravějších vlasů. Podporuje oběh krve v pokožce hlavy a revitalizuje vlasové folikuly.
 
Decapeptid-10 (CG-Keramin2):
Je regulátorem proteinu DKK-1, který svou blokací β-cateninu způsobuje alopecii a vypadávání vlasů. CG-Keramin2 podporuje proliferaci nových vlasových buněk a jejich migraci, což způsobuje zesílení vlasového folikulu a střední části vlasu.
 
Decapeptid-18 (CG-WINT):
Stimulátor tvorby plakody, opětovně vytváří vlasy pomoví aktivovaného β-cateninového signálu, což představuje klíčový mechanismus diferenciace kmenových buněk epitelu vlasového folikulu na vlasové keratinocyty. 
 
2 vitamíny
 
Retinyl-palmitát:
Zajišťuje výživu povrchové vrstvy vlasů a má silné antioxidační účinky na vlasy a kůži hlavy. Pomáhá obnovovat elasticitu vlasů. 
 
Umožňuje zvýšení průtoku krve, dodává vlasům zdravější vzhled. 
 
5 přírodních rostlinných výtažků
 
Výtažek z plodů serenoje pilovité (Serenoa Serrulata):
Blokuje DHT (dihydrotestosteron), který způsobuje nadměrné padání vlasů.
 
Výtažek z kořene vítodu tenkolistého (Polygala Tenuifolia):
Brání postupnému vypadávání vlasů a stimuluje růst nových vlasů. 
 
Výtažek ze šruchy zelné (Portulaca Oleracea):
Udržuje pokožku hlavy čistou a zdravou, chrání pokožku před nepříznivými vlivy prostředí. 
 
Výtažek ze zeravu východního (Thuja Orientalis):
Zabraňuje vypadávání vlasů, posiluje vlasové folikuly. 
 
Výtažek z listů Ginkgo Biloby:
Čistí a uklidňuje pokožku hlavy a napomáhá prokrvení pokožky. 
 

Obsah balení

Revitalizační roztok Renokin na vlasy (60ml)
 

Návod k použití

Hlavním účinným přípravkem pro zastavení nadměrného vypadávání vlasů a obnovu růstu vlasů je Renokin roztok. Abyste dosáhli nejlepšího účinku, doporučujeme dodržovat tyto zásady:
  • Umyjte si vlasy šampónem pro revitalizaci vlasů Renokin, který optimalizuje stav vlasů a pokožku hlavy pro dokonalou absorpci aktivních složek.

Renokin šampon proti vypadávání vlasů Renokin šampon proti vypadávání vlasů Bojujte proti vypadávání vlasů již během jejich mytí! Revitalizační šampon Renokin je navržen tak, aby posílil vaše vlasy i pokožku hlavy, a zároveň vlasům dodal objem a lesk. Výsledkem jsou krásné zdravé vlasy, u nichž se nemusíte obávat žádného stylingu.

  • Po umytí šampónem naneste dle potřeby Kondicionér pro revitalizaci vlasů Renokin a důkladně opláchněte. 

Renokin kondicionér pro revitalizaci vlasů Renokin kondicionér pro revitalizaci vlasů Dodejte lesk a sílu suchým vlasům. Už nemusíte mít strach z rozčesávání mokrých vlasů, s kondicionérem Renokin to půjde „jako po másle“. Dopřejte svým vlasům kvalitní výživu, kterou pro skvělý vzhled potřebují.

  • Naneste na pokožku hlavy Roztok pro revitalizaci vlasů Renokin. Jemně roztok protřepejte. Nastříkejte na cílovou oblast pokožky hlavy a jemně vmasírujte konečky prstů. Nechte působit minimálně 3 hodiny, po dobu 3 hodin po aplikaci roztok nesmývejte (neumývejte si hlavu).
 
Nanášejte každé ráno a večer.  Pro zajištění synergického účinku proti vypadávání vlasů a jejich opětovného nabytí doporučujeme používat zároveň Šampon pro revitalizaci vlasů Renokin a dle potřeby také Kondicionér pro revitalizaci vlasů Renokin.

Ptali jste se na výrobek na chatu (1)

Zavřít

Má smysl používání séra Renokin i po vypadání vlasů následkem léčby cytostatiky (chemoterapie)? Je možné tímto urichylit růst vlasů, či zlepšit jejich kvalitu či zamezit tomu, aby zůstaly lysiny?

Smysl ho používat k urychlení růstu vlasů opravdu má. Renokin je dokonce po chemoterapiích doporučován. V podstatě po úspěšné dokončené chemoterapii postupem času dojde k růstu vlasů samovolně, Renokin jen tento růst nastartuje. Je na tuto problematiku lékaři i doporučován.

Cca jak dlouho po posledním cyklu chemoterapie je vhodné začít s používáním přípravků Renokin?

Je dobré se poradit s ošetřujícím lékařem, ale globálně se doporučuje po posledním cyklu, můžete klidně ihned po posledním cyklu.


Padání vlasů mě trápí už dlouho, nicméně poslední půlrok je to extrémní. Vlasů mám málo, máme je slabé, poškozené, lámou se, na první pohled vypadají nezdravě. Mohli byste mi doporučit nějaký přípravek?

Na padání vlasů a jejich zpevnění bych Vám doporučila Renokin sérum. Jedná se o vysoce efektivní sérum obsahující komplex účinných látek, které zastavují padání vlasů a zároveň je posilují a dodávají jim pevnost. Ideální je přípravek v kombinaci se šamponem Renokin. Ten vyživí pokožku hlavy, která je tak lépe připravena pro nastartování růstu vlasů. Zároveň dodává vlasům zdravý lesk.

Jsou ty přípravky přírodní? Ráda bych přípravky bez chemie nebo s minimem, mé vlasy jsou opravdu hodně špatné.

Nejedná se přímo o přírodní přípravky, ale obsahují patentované biomimetické peptidy, které jsou určeny přímo na podporu růstu vlasů. Určitě vlasy nepoškozují.


Je Renokin vhodný na suchou pokožku hlavy, na které byly příznaky seborey a nebo zvýšené lupovitosti po nevhodném přípravku?

Máme u Renokinu prokázáno, že velmi dobře působí i na seboreu v oblasti hlavy. Pro tento případ stačí i samotný šampon Renokin, u něj byl jako vedlejší efekt pozorován tento efekt. Renokin sérum je možné používat také.

Potřebuji něco na podporu vlasů, tam kde byla lupovitá pokožka nejvíce, kde také vlasy nejvíce padaly, zejména za ušima.

Tak to bude ideální sérum a klidně jej používejte jen lokálně, aby vám zbylo na delší dobu, pokud na jiných místech problémy nemáte.


Mohu sérum Renokin na vypadávání vlasů určitě používat i v době kojení?

Přípravek sice nebyl testován na těhotných a kojících ženách, ale když jsme tuto otázku probírali s lékaři (již jsme dříve měli) doporučili používat Renokin sérum v případě těhotenství po prvním trimestru a v případě kojení neviděli problém. Nicméně pokud máte jakékoliv pochybnosti, určitě doporučuji poradit se se svým ošetřujícím lékařem.


Píšete, že se produkty Renokin nesmí používat při autoimunitním onemocnění. Týká se to i Crohnovy nemoci?

Pokud se jedná o autoimunitní onemocnění, potom představuje opravdu kontraindikaci a používat se nesmí.

Názor nezávislého odborníka (1)

Zavřít

Prim. MUDr. Peter Hajduk

 

GHO Clinic
Praha 
Pokud vlasy v poslední době výrazně ztratily lesk, jsou křehké, lámou se či štěpí, můžeme hovořit o poškozených vlasech. Tyto příčiny většinou vznikají mechanickým poškozením, jako je fénování, barvení, žehlení a jiné nešetrné úpravy vlasů. Mnohdy pomůže kvalitní a pravidelná péče a výživa. Na takové poškození jsou vhodné vyživující šampony a kondicionéry, zábaly a masky. Značka Renokin nabízí šampon, kondicionér a sérum, které obsahují biomimetické peptidy, keratin, panthenol a biotin, po jejichž pravidelném používání budou vlasy zdravější, pevnější a vizuálně bohatší. Při zvýšené péči by se vše mělo vrátit do původního stavu během několika týdnů.
 

Představení výrobku Renokin sérum proti vypadávání vlasů

Jak funguje renokin (díl 1)

Jak funguje renokin (díl 2)

Jak funguje renokin (díl 3)

Vložit komentář

Milan

29.05.2016 20:49

Dobrý den Několik komentářů níže slibujete pánovi že mu začnou růst vlasy v koutech kde už dávno vypadaly a nemá tam vlasové cibulky.Vaše lhaní je nechutné takže bych se chtěl zeptat jak se vám spí?

Renata Cerneatina

15.02.2016 15:26

Dobrý den, měla jsem vždy velmi husté a zdravé vlasy, ale při léčbě Rostroušené sklerózy (autoimunitní nemoc), mám třetinu vlasů a šílené kvality. Je řada Renokin vhodná a vyzkoušená při autoimunitních nemocech? Děkuji Vám předem za odpověď. Mějte prima den

Jana V.

07.02.2016 10:49

Dobrý den, trápí mě vypdávání vlasů a přemýšlím, jestli proti padání vlasů bude působit jen toto sérum, nebo je lepší zakoupit celou řadu Renokin, tj šampon, sérum a kondicionér? Díky za informaci

Alena Chmelařová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

08.02.2016 17:13

Dobrý den, Jano,

hlavním produktem v této kombinaci je Renokin sérum, které obsahuje nejsilnější koncetrace účinných látek. Je ovšem důležité doplnit péči o vlasy i vhodnými produkty na jejich mytí, tedy šamponem a kondicionérem. Tyto produkty udělají vlasům dobrou službu i samy o sobě, nicméně, pokud chcete opravdu cíli ta vypadávání vlasů, doporučila bych Renokin sérum nevynechávat.

Martina

11.12.2015 21:57

Děkuji velmi paní Aleně Chmelařové za odpověď. Martina

Alena Chmelařová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

14.12.2015 15:44

Martino,

Rádo se stalo.

Martina

10.12.2015 16:21

Dobrý den, zakoupila jsem si Váš přípravek z důvodu déletrvajícího problému s padáním vlasů zřejmě po silném prodělaném stresu. Přípravek snáším dobře a mám v plánu aplikovat ho delší dobu. Momentálně dokončuji druhý týden, ale posledních několik dní pozoruji ještě zvýšené vypadávání. Vše, co jsem doposud užívala, užívám dlouhodobě a jediná změna, co proběhla, bylo zakoupení Vašeho prostředku. Může tam být nějaká souvislost, třeba i přechodná? Děkuji za odpověď. Martina

Alena Chmelařová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

11.12.2015 17:04

Dobrý den, Martino,

Renokin sérum redukuje vypadávání vlasů a podporuje růst vlasů nových. V rámci kúry by nemělo docházet k ještě většímu vypadávání ani v počátcích užívání. Doporučuji používat přípravek cca týden a pokud se Vám bude zdát, že vlasy vypadávají víc, přerušte jeho používání, nechte vlasy oddechnout a zkuste zase po měsíci.

Filip

17.09.2015 23:52

Takže chci se podělit o zkušenost, po používání déle jak 3 měsíce bohužel bez žádného efektu....

Alena Chmelařová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

19.10.2015 14:53

Dobrý den, Filipe,

je mi líto, že jste nebyl s produktem spokojený. Možná jde u Vás o komplexnější problém, který je nutné řešit s dermatologem. Případně bych Vám doporučila zvážit ošetření v podobě vlasové mezoterapie Dermaheal HL, kdy se aktivní látky aplikují injekčně přímo do pokožky hlavy k vlasovým váčkům a stimulují tak jejich činnost.

Frank

23.05.2015 11:13

Nevěřte takovým přípravkům. Je to stejné šmečko jako přípravky na zaručené hubnutí. Kdyby to fungovalo, tak tady není 40% plešatých. A nejlepší je doporučení, že je třeba tento přípravek požívat déle. Samozřejmě, čím déle,. tím více zisku.

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

25.05.2015 11:29

Dobrý den, Franku,

děkuji Vám za Váš názor. Přípravek je opravdu nutné používat delší dobu vzhledem k principu obnovy růstu vlasů.

alena

15.04.2015 13:26

Renokin jse si take koupila bohuzel jen vyhozene penize nepomaha

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

16.04.2015 12:47

Dobrý den, Aleno,

je mi líto, že jste s výrobkem nebyla spokojená. U Renokin séra je třeba vytrvat a přípravek používat pravidelně ráno a večer po dobu alespoň 3 měsíců. Tato doba vychází z principu obnovy růstu vlasů a vlasového folikulu. Jako alternativu bych Vám doporučila vlasovou mezoterapii Dermaheal HL, při které odborník aplikuje aktivní látky přímo do pokožky hlavy, kde mají půsoit, a nastartuje tak opětovný růst vlasů a zamezí jejich vypadávání.

Honza

18.02.2015 21:05

Dobry den ,zakoupil jsem si sadu renokin a chci se zeptat jestli to chapu spravne ze narostou vlasy tam kde uz vypadali , mam koukty a ne male . Obnovi se vlasy i tady ?

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

19.02.2015 12:34

Dobrý den, Honzo,

ano, je to tak, jak píšete. Renokin sérum podpoří opětovný růst vlasů na místech, kde došlo k jejich vypadání. Nutná je pravidelnost použití a taktéž dlouhodobost. Ideální je používat produkt po dobu alespoň 3 měsíců.

jozef

07.08.2014 21:09

Po tych 3-4 mesiacoch na ako dlho je mozne prestat s pouzivanim ? stacilo by to aplikovat 2x až 3x za tyžden pretže to balenie je male a dost drahe dakujem

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

14.08.2014 17:00

Dobrý den, Jozefe,

Renokin sérum je nutné používat alespoň 3-4 měsíce pro nastartování růstu vlasů a zlepšení jejich kvality. Po dosažení žádoucích výsledků následně doporučuji přejít na udržovací fázi, ve které postačí aplikovat sérum na vlasy již pouze 1x denně.

David

24.05.2014 18:44

Dobrý den. Je mi 18 let a už v takto nízkém věku mám problém s vypadáváním vlasů. Můj otec je plešatý a podle všeho je mé vypadávání vlasů v genech. Myslíte, že je tento přípravek určen i pro mne, a který by mi mohl pomoci, vzhledem k mým problémům? Děkuji za Vaši odpověď.

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

27.05.2014 09:33

Dobrý den, Davide,

Renokin sérum je určeno na všechny druhy vypadávání vlasů. Jeho pravidelným používáním dojde k zastavení vypadávání vlasů a k obnovení růstu vlasů nových. Je ale třeba používat jej dlouhodobě (minimálně 3-4 měsíce). Tato dlouhá doba vychází z principu obnovy vlasu a vlasového folikulu. Zároveň bych Vám doporučila absolvovat vlasovou mezoterapii Dermaheal HL, při které jsou účinné látky aplikovány injekčně přímo do pokožky hlavy. Obsahují vysoce účinné složky podporující revitalizaci vlasového folikulu a posílení vlasů. Seznam lékařů, kteří produkt aplikují, naleznete přímo na stránkách produktu.

Milan Kovář,Brno

30.04.2014 23:14

Dobrý den,chci se zeptat jestli jsem správně pochopil,že po použítí přípravku vlasy nejdřív úplně vypadnou a poté narostou až nové ? Díky za odpověď

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

02.05.2014 17:23

Dobrý den, Milane,

Renokin sérum je přípravek na zamezení nadměrného vypadávání vlasů a podpory růstu nových vlasů. Vlasy Vám po jeho používání nevypadají, naopak se zlepší jejich kvalita, pevnost a dojde k obnovení růstu vlasů z poškozených vlasových váčků.

Honza

25.03.2014 15:00

Dobrý den, je vhodné kombinovat Renokin s Dermaheal Stem C´rum HL? Renokin dvakrát denně, pokud jsou vlasy před tím umyté tak zarolovat dermarollerem a jednou týdně injekční aplikace Stem C´rum?Díky

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

27.03.2014 16:15

Dobrý den, Honzo,

Kombinace vlasové mezoterapie (Dermaheal HL a Dermaheal Stem C´rum HL) a Renokin séra je pro zastavení nadměrného vpadávání vlasů a podporu jejich růstu ideální. Pravidelným používáním Renokin séra mezi jednotlivými aplikacemi Dermhaeal HL nebo Dermaheal Stem C´rum HL dodáváte pokožce hlavy neustále aktivní látky, které tak podpoří účinek vlasové mezoterapie a rychleji nastartují revitalizaci pokožky hlavy a funkčnost vlasových folikulů.

jindřiška

19.03.2014 15:43

Pani Veronika Mazurová: Chtěla bych se zeptat proč nezkusite si nechat vlasy nastrelit na dane misto? znala jsem pani ktera mela po nehode operovanou pani a opravdu jizva byla pres celou hlavu ale pani vlasy nastrelily a ona je tam ma. samozrejme rikala ze zalezi da se ujmou ale ji se to podarilo. treba by vam lekar poradil.

Veronika Mazurová

12.02.2014 15:55

Dobrý den, jsem po operaci mozku už 16 let a v části kde jsem byla operována mi nerostou vlasy, pouze jemné vlásky a celkem málo, bohužel vlasy musím neustále svazovat do culíku abych to zamaskovala vlasy které mám zdravé, tento problém mě už v dospělosti trápí, stydím se za to.....nevím co by mi mohlo pomoct pro podporu růstu vlasů a hlavně růstu nových vlasových cibulek, je možné že by i Renokin šampon a Renokin sérum pomohl kdybych jej alespoň 2x použila? Četla jsem také něco o přípravku Fulfix ale nevím .... zda by jste mi mohla poradit. Děkuji předem za odpověd

Alena Vrbová, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

14.02.2014 13:47

Dobrý den, paní Mazurová,

Při operaci zřejmě došlo k poškození vlasových folikulů, a proto vlasy nerostou. V případě, že na místě máte zjizvenou tkáň, nepomůže Vám bohužel žádný dostupný přípravek. Jakmile je tkáň poničená a vlasové folikuly zničeny, nedá se nic dělat. Bohužel, nové vlasové folikuly již nevznikají, můžeme pouze nastartovat ty, které jsou aktuálně nefunkční. V případě, že tkáň není poškozena a vlasové folikuly jsou zachovány,doporučila bych Vám podstoupit vlasovou mezoterapii Dermaheal HL, při které jsou účinné látky dopravené přímo ke kořínkům injekčně. Obsahují vysoce účinné složky podporující revitalizaci vlasového folikulu a posílení vlasů. Jsou dostupné pouze u specializovaných lékařů, a to z toho důvodu, že se jedná o výrobky profesionální řady, které vyžadují dodržení správného postupu aplikace. Seznam lékařů, kteří provádějí aplikaci vlasové mezoterapie, naleznete u daného produktu pod odkazem „Najdete u těchto odborníků“. Efekt můžete také podpořit používáním séra Renokin na doma.

Dana

19.11.2013 12:28

Ještě bych se chtěla zeptat kde je možné vlasovou mezoterapii podstoupit v okolí Prahy. Děkuji moc.

Gabriela Nožičková - Medaprex, s.r.o.

20.11.2013 16:04

Dobrý den, lékaře, kteří provádějí vlasovou mezoterapii najdete u našich výrobků Dermaheal HL a Dermaheal Stem Cŕum HL. jsou tam uvedeni v sekci - Najdete u těchto odbroníků a jsou zaznačeni na mapě. Plus další o kterých víme v Praze jsou následující:

FN Vinohrady, Esthetic medical clinic, MUDr. Harapátová, klinika Mediestetik, klinika Top esthetic, MUDr. Peter Hajduk, klinika Laser Plastic.

Adam Grabinský

19.11.2013 00:24

Dobrý den, je přípravek vhodný i pro muže?

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

20.11.2013 16:11

Dobrý den, ano, přípravek je vhodný pro muže. Funguje i na zastavení androgenní alopecie.

Dana

14.11.2013 13:08

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat za jak dlouho lze očekávat zastavení výpadku vlasů. Můj problém bývá sezónní (vždy pouze na podzim), ale bohužel mi vlasy padají v dost velkém množství. Téměř nic mi nezabírá s vyjímkou panthenolových injekcí, které bohužel na trhu již nejsou. Zkoušela jsem kdeco, kožní mě vždy vyhodí s Alpicortem, což mi nepomáhá. Renokin používám 3 týdny, spíše se to zatím horší. Může mi vůbec takovýto přípravek pomoci? Žádné diagnostikované onemocnění nemám, v rodině mají všichni vlasů spoustu, zdravotně jsem v pořádku, diety nedržím. Předem děkuji za odpověď. D.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

18.11.2013 16:23

Dobrý den,

u Renokinu se dostavuje účinek v redukci nadměrného vypadávání v rozmezí 3-4 týdnů. Zkuste ještě vydržet a používejte alespoň 4 týdny- na tuto dobu by Vám mělo stačit 1 balení. Po 3-4 týdnech dochází k viditelnému zlepšení. Pokud se Vám tento problém vypadávání vlasů opakuje každoročně, doporučila bych Vám podstoupit vždy před tímto nebo během tohoto období vlasovou mezoterapii.Učinné látky jsou dopraveny přímo ke kořínkům injekčně, výsledky jsou velmi pozitivní,

Věra

28.10.2013 11:40

Můžete mi napsat kolik si toho budu muset koupit a za kolik než se dostaví výsledky a zda to budu muset pro udržení stavu , pokud se výsledky dostaví používat už stále ? Věra

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

29.10.2013 10:13

Dobrý den Věro,

pro zastavení dočasného nadměrného vypadávání vlasů stačí používat výrobek první 2 měsíce (maximálně 2 lahvičky, pokud budete aplikovat na celou hlavu). Pro znovu nastartování vlasových váčků je potřeba minimálně 4 měsíce )není vina výrobku, ale principu vytvoření vlasu). Pokud příčina Vašeho problému trvá, je potřeba s aplikací pokračovat. Pokud odstraníte příčinu vypadávání vlasů, není potřeba přípravek používat neustále.

Marcela Meinhardová

27.10.2013 23:06

Nemohu nereagovat na Váš komentář, protože bych chtěla objasnit tuto problematiku těm, které tato záležitost trápí dlouhodobě a jsou zoufalí. Jak jste napsala: je důležitá psychika a je podstatné hledat problém. A ten je bud psychický, genetický, hraje zde roli také zdravotní stav a jen malé procento je řešitelné různými přípravky. Psychiku je možné řešit, ale je to určitě náročné, genetiku žel Bohu neovlivníte. Pak mohou nastat zmíněné zdravotní problémy, kdy lidé užívají léky, jež způsobují vypadávání vlasů a v tomto případě je na 1. místě zdraví. No a pokud je situace, kdy by se dalo vypadáváním vlasů zamezit, je to záležitost "POKUS - OMYL" než přijdete na to, který přípravek vám pomůže. Pokud máte k dispozici zmiňované a především ověřené studie, zajímaly by mne jejich výsledky. Z kolika kterým lidem přípravek pomohl......Nevěřím ani 40ti % úspěšnosti......Protože, kdyby tyto prostředky fungovaly, tento problém by neexistoval. Všichni by měli krásné, husté vlasy a vaše firma by nepotřebovala reklamu.....

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

29.10.2013 10:17

Dobrý den, paní Meinhardová,

chápu Váš přístup a v podstatě s Vámi souhlasíme. Příčina problému je psychická, genetická, nebo zdravotní. Ohledně genetiky (stěžejně androgenní alopecie) můžeme pouze zastavit úbytek vlasů = tam, kde vlasy již nejsou, tam pomoci nelze. Tam kde jsou, dochází při pravidelné aplikaci k jejich zachování. Psychická a zdravotní příčina jsou dočasné příčiny a zde funguje Renokin velmi dobře.

Vždycky se jedná o kombinaci vhodné léčby od lékaře a vhodného přípravku.

Spolupracujeme s nejlepšími specialisty na vlasovou problematiku, takže informací o této problematice máme spoustu. Tito specialisti s námi nespolupracují proto, že máme reklamu. Upřímně, v časopisech ani v TV na rozdíl od jiných méně kvalitních značek vůbec nejsme.Spolurpacují s námi protože mají u klientů výsledky.

Věra

26.10.2013 08:46

Zdravím Opravdu zvláštní úvaha , že by Vás pak kontaktovaly davy a chtěli tento výrobek taky zdarma . Nevím jak to dělají jiné reklamy , ale asi s tímto problém nemají , je jasné že reklamu může dělat jen jeden . Myslím , že v tom to nebude , ale to je jedno . Máte tedy nějakou hlavku , která Renokin aplikovala a objevil se výsledek , možná by bylo vhodné toto ukázat . Víte , ve většině případech jsou to vyhozené peníze bez výsledků , proto se nedivte , že bych chtěla nějaké důkazy . Je to taky samozřejmě individuální , ne na každého ta asi může působit , nebo sned jo ? Věra

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

29.10.2013 09:51

Dobrý den Věro,

jiné firmy si zaplatí televizní reklamu ve stylu 1 000 nových vlasů, ideálně před Vánoci, ale to určitě znáte. Samozřejmě chápeme Vaši obavu, obzvláště pokud jste již vyzkoušela více přípravků. V průběhu 14 dnů uveřejníme studie, které byly dělány u českých a slovenských lékařů. Tak jako jakýkoliv jiný výrobek, nic není 100% co se týče znovu aktivování vlasových váčků, zde opravdu záleží jestli řešíte i příčinu vypadávání, kterou zpravidla odhalí odborník- lékař.Nicméně dochází určité k zastavení nadměrného vypadávání vlasů + znovu aktivování pasivních vlasových váčků je individuálně otázka času- záleží na závažnosti problému (od 4 do 10ti měsíců).

Jirka

24.10.2013 23:40

Je možné Renokin kombinovat s látkou minoxidil (Neocapil atd.), případně k Renokinu brát DHT blokátor tablety (při diagnoze AA)? Děkuji za odpověď

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

25.10.2013 17:24

Dobrý den,

tato kombinace je možná, ale není nezbytná. Renokin je indikován na AA, a blokuje DHT, jen jiným způsobem než zmíněný Minoxidil/tablety. Pokud ale chcete podpořit tuto blokaci, kombinaci v podstatě nic nebrání.

Marcela Meinhardová

24.10.2013 21:48

Řekla bych, že užívání jakýchkoliv vitamínů a přípravků proti padání vlasů je ve finále vždy individuální a podstata každého přípravku...??? VÍRA TVÁ TĚ UZDRAVÍ. Toť můj názor a myslím, že hovoří za vše. Nemám zatím naštěstí tyto problémy, ale jsem profesionální kadeřnice a tuto problematiku znám. Věřte, že velký vliv má psychika.....takže pokud by to šlo, začala bych problém řešit zde....

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

25.10.2013 17:26

Dobrý den,

určitě máte pravdu v tom, že je důležitá psychika, ale v případě vlasové problematiky je také důležité hledat příčinu. Renokin má ověřené účinky zahraničními, tak i česko-slovenskou studií, takže se nejedná o výrobek typu "Víra tvá Tě uzdraví". Každopádně ale souhlasíme s tím, že dobrá psychická kondice je také důležitá.

vealka@seznam.cz

23.10.2013 20:17

Zdravím Problém s vlasy mám dlouhodobý , vyzkoušela jsem už ledacos , bez efektu. Vždy mě zlobí reklamy na ten či onen výrobek , jak ho reprezentují známe či neznámé osobnosti s hustou hřívou , která je jím dána a nepotřebují žádné prostředky na vypadávání a obnovu vlasů . Udělejte se mnou reklamu a den po dni budeme společně testovat ten zázrak , který mi zastaví vypadávání vlasů a obnoví růst nových . Co Vy na to ? Četla jsem recenze a je to asi na dlouho než se dostaví výsledky , pokud se opravdu dostaví , mnozí z nás přestanou věřit , není to zrovna levná záležitost pro některé z nás . Není nic lepšího než testovat opravdu na vlasech , které mají problém . Věřím , že svému výrobku věříte natolik , že by to neměl být problém. Leda-že, bych nebyla dost dobrá pro Vaší reklamu . Věra

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

25.10.2013 17:31

Dobrý den Věro,

jsme potěšeni, že byste chtěla odzkoušet právě náš výrobek Renokin. Nicméně tento způsob propagace není možný. Pokud bychom Vám poskytli produkty zdarma, ozve se nám během dalších dnů nespočet lidí s podobným nárokem. V rámci ČR byla dělána studie s Renokinem na několika pracovištích ve spolupráci s dermatology, a výsledek Renokinu byl měřen trichologickými vyšetření. Nejedná se o značku, která Vám bude slibovat nové vlasy za 10 dnů apod., což ani není reálné.Jedná se o výrobek, který dokáže nastartovat růst vlasů z poškozených vlasových váčků, což trvá pro prvotní efekt minimálně 4 měsíce. Zastavení nadměrného vypadávání vlasů bývá dle našich zkušeností zastaveno v průběhu 4-6 týdnů.

každopádně v dohledné době připravujeme vánoční balíčky, jejichž součástí bude i Renokin sérum a na naší facebookové stránky bude v rámci našich pravidelných soutěží i soutěž o Renokin. Takže možnost vyhrát Renokin sérum naše společnost poskytne.

katarína

26.08.2013 14:26

a spotrebovala som 4 flašky séra...

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

17.09.2013 16:34

Bohužiaľ nezáleží na tom koľko fľašiek séra spotrebujete. Vzhľadom k tomu, že Renokin používate iba 10 týždňov, nedá sa očakávať zázrak. Váš samotný vlas od štartovacieho stimulu rastie na povrch hlavy 3-4 mesiace. Takže po 10tich týždňoch nie je biologicky možné zahustenie vlasov. Ohľadom redukcie nadmerného vypadávánia vlasov, Renokin naozaj zaberá v rozmedzí 4-6 týždňov, pri ťažkých prípadoch maximálne 8. Z môjho hľadiska je skutočne ťažké pomôcť, keď Vám lekári neboli schopní diagnostikovať na akom základe k nadmernému výpadu dochádza. Robili Vám u lekára napr. vyšetrenie trichogramem/scanem apod.?

Katarína

26.08.2013 14:25

Dobrý deň, mne vlastne ani dôvod vypadávania vlasov do dnešného dňa nikto presne nešpecifikoval a to mám za sebou neúrekom vyšetrení. Renokin sadu poživam cca10 týždňou.a vlasy padajú a padajú. Mne sa vlasy aj lámu a naozaj si už neviem rady.

Katarina

21.08.2013 10:14

Dobrý deň, používam renokin...momentálne končím s 3 flaškou a padanie sa ani trochu nezmiernilo a vlásky ani nedorastajú. Myslíte, že sa efekt ešte može dostaviť? Súčasne chodím aj na liečbu mezoterapiou a užívam Revalid. pekne ďakujem

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

22.08.2013 10:10

Dobrý deň Katarína,

môžete nám prosím dať vedieť, ako dlho (časovo) Renokin používate? Prvé výsledky na znovuobnovenie rastu se dostavia nejskôr po 3 mesiacoch (inak to biologicky nie je možné- závisí na rastovom cykle vlasu). A aký konkrétny problém Vám bol diagnostikovaný? Vopred moc ďakujeme za Vašu odpoveď.

Naďa Možíšová

19.08.2013 11:00

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli mně vlasy zhustnou i v případě, že začaly vypadávat kvůli snižene funkci štítné žlázy. Děkuji

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

20.08.2013 15:43

Dobrý den,

vlasy Vám zhoustnou po pravidelném používání i v případě poruchy štítné žlázy. Účinné látky séra Renokin budou revitalizovat vlasové váčky a odblokovávat škodliviny. Je třeba si uvědomit, že pokud je problém s poruchou štítné žlázy konstantní , když Renokin vysadíte, vrátí se předchozí stav. Takže dokud jej budete používat, k zahuštění dojde, pokud jej vysadíte, postupně se vše vrátí k původnímu stavu, protože Vaše vlasové váčky budou zase utlumovány.

Katarína

04.07.2013 09:32

Dobrý deň, začala som používať Renokin...šampón, balzam, vodičku...veľmi mi padajú už dlhšie vlasy, mám už asi cca 30% z pôvodných. Môžem vtierať renokin do celej pokožky hlavy a ešte do vlhkých vlasov? A netreba následne vodičku zmyť? Ďakujem

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

08.07.2013 11:02

Dobrý deň,

čo sa týka séra Renokin, je dôležité, aby bylo aplikované na suchú oblasť (suché vlasy). Snažte se čo najviac aplikovať na pokožku a nechajte pôsobiť. Sérum zaschne a vlasy nebudú mastné. Rozhodne nezmývajte, práve naopak, nesmie se po dobu 3 hodín od aplikáce zmývať. Šampón a kondicionér se používa ako klasické šampóny a kondicionéry, pdľa potreby a samozrejme zmývať.

Zdeněk

01.07.2013 14:38

Dobrý den. chtěl bych se zetat jelstli by mi pomohl tento přípravek zhustit vlasy a jak dlouho bych ho měl používat. Je mi teprve 16 let a už mám řídké vlasy tento problém se vyskytl teprve nedávno.. vždy sem měl husté vlasy a ted je mám řídké jemní a tenké. Prosím o odpověd.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

02.07.2013 09:34

Dobrý den,

 

tento přípravek můžete používat i na zahuštění vlasů. Funguje tak, že znovu obnovuje pokošzené vlasové váčky, takže pokud jste měl husté vlasy, je reálná šance, že je znovu mít budete. Hned v první řadě Vám zastaví nadmérné vypadávání, poté vlasy zpevní a vzhledem k výživě také rychleji rostou. K růstu obnovených vlasů dochází až po 3 měsících, dříve to není biologicky možné. Vzhledem k Vašemu věku a rychlým změnám to vypadá na rychlý nástup androgenní alopecie (způsobená hormonem testosteronem, který se mění na DHT). Radila bych Vám navštívit i lékaře, který by problém diagnostikoval. Pokud se jedná o androgenní alopecii, musel byste tento přípravek používat již neustále alespoň v udržovacím programu, aby se stav nezhoršoval.

Honza

01.07.2013 14:30

prohledal jsem spoustu takových přípravku chctěl bych tetno nějak porovnat s přípravkem Vlasy S. Pokud někdo má zkušenosti co je lepší tak napiště předem děkuji.

Filip

20.03.2013 17:12

Dobrý den, děkuji za Vaši reakci navštívil jsem ten web a vypadá to že se tomu ta firma skutečně věnuje na profesionální úrovni. Tak já to jdu teda zkusit myslím, že nic lepšího bych na trhu nenašel . Už jsem si pročetl hezkou řádku článků a vždycky dám na radu skutečných odborníků. přeji hezký den

Filip

19.03.2013 23:01

Dobrý den, děkuji za odpověď. Stále mně ale provází trochu nedůvěra. Navštívil jsem stránky výrobce caregen.co.kr a o Renokinu tam není ani zmínka. Tak to mně hlava moc nebere. Každá firma se přece snaží propagovat svoje výrobky minimálně je uvede na svém webu. Mají tam uveden jen ten Dermaheal. Je to tak trochu jak UFO nikdo ho taky neviděl. Zdá se mně to dost zvláštní. Jedině co mě trochu uklidňuje je fakt že ho na svých stránkách má skutečně uvedena klinika Mudr. Hajduka takže to zkusím ale?

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

20.03.2013 12:24

Dobrý den Filipe, Renokin je skutečně vyráběn společností Caregen, která patří mezi vývojáře v oblasti peptidů a růstových faktorů. Vzhledem k tomu, že se jedná o obsáhlejší problematiku a společnost Caregen se jí chtěla více věnovat, uvádí Renokin na svém webu. Na tomto webu najdete veškeré informace o problematice, produktu a také údaj o tom, že je vyráběn společností Caregen.

Filip

12.03.2013 21:41

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat. Píšete že pro obnovení růstu vlasů je potřeba užívat 3-4měsíce. A co potom. Chápu to tak že ty vlasové váčky by se mohly po této době obnovit vyrůst vlasy a vydržet tento stav. Nebo se to musí i dále aplikovat v budoucnu. A ještě jedna otázka je pravda že tento produkt doporučuje Mudr Hajduk z GHO Clinic v Praze kde dělají transplantace vlasů. Děkuji za odpověď.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

13.03.2013 15:30

Dobrý den Filipe, problematika vlasového růstu je trochu komplikovanější. Po 3-4 měsících pravidelného používání uvidíte první efekt, dříve to bohužel nejde, protože samotný vlas takto dlouhou dobu roste na povrch hlavy od své aktivace. Samozřejmě, pokud máte jen nárazový problém, stačí vlasové váčky povzbudit a když se znovu zaktivují, tento stav poté již vydrží. V případě, že Váš problém přetrvává (stres, medikamenty, hormony), je potřeba Renokin aplikovat i do budoucna, aby nový lepší stav byl zachován. Ano, je pravda, že tento produkt doporučuje MUDr. Hajduk z GHO Clinic v Praze. Pan doktor doporučuje a používá Renokin u svých pacientů již po několik let, celkově od stejného výrobce používá i jiné výrobky, například vlasovou mezoterapii.

Jan

07.01.2013 15:10

Dobrý den, Renokin používám od konce června 2012, přičemž nyní aplikuji 8. lahvičku. Přiznám se, že jsem to chtěl již po třetím měsíci vzdát, protože nebyly vidět naprosto žádné výsledky, tedy až na to, že vlasy přestaly vypadávat. Cca před dvěma měsíci jsem si však všiml něčeho nového - takových miniaturních chloupků (cca 1mm dlouhé) rovnoměrně po celé hlavě, kde byly původně vlasy. U dermatologa jsem zatím nebyl, ale podle všeho mám patrně běžnou alopecii stupně V (viz http://www.padanivlasu.com/plesatost/typy-plesateni). Předpokládám, že ty drobné chloupky jsou vellus. Poslední cca 2 týdny začínám dokonce pozorovat nové vlasy (a docela dost), které vyrůstají z těch malých chloupků, ovšem nikoli rovnoměrně po celé hlavě, ale zatím při okrajích lysin (takové malé tmavé vlásky). Chci se tedy zeptat, mohu očekávat další přírustky? Předem děkuji

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

08.01.2013 18:56

Dobrý den Jane, problematika vlasů je komplikovaná, 3-4 měsíce roste samotný vlas na povrch hlavy po aktivaci vlasového váčku. Takže se stává, že u některých případů je potřeba vydržet déle, protože trvá déle, než se vlasový folikul zaktivuje znovu k činnosti a poté ještě musí vlas viditelně vyrůst na povrch. Jsme rádi, že jste vydržel a účinek se dostavil. Co se týče dalšího používání, určitě používejte dál. Vždycky prvotně dochází k zahuštění vlasů na okraji lysin, tento okraj pak má tendenci více zarůstat, takže další přírůstky očekávat můžete. Budeme rádi, když nás budete informovat i o dalším průběhu.

Alice

17.10.2012 11:13

Děkuji za odpověď. Z Prahy bohužel nejsem a ani se tam v blízké době nechystám. Ale z vaší odpovědi jsem pochopila, že jsem stříkala asi až moc poctivě :-) To svědění je různé, ale asi to bude způsobené i tou citlivou pokožkou. Můžete mi doporučit nějaký přípravek, aby se pokožka zklidnila?

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

23.10.2012 09:54

Dobrý den Alice, co se týče citlivé pokožky na hlavě, je možné používat jedině nějaký vhodný šampon.Krém ani séra na citlivou pokožku v této oblasti bohužel žádné neznám. Odzkoušený máme náš Dermaheal šampon, nicméně v lékárně by Vám možná poradili i jinou značku pro citlivou pokožku hlavy.

Alice

12.10.2012 10:58

Dobrý den, koupila jsem si serum Renokin, bohužel mi vydržel místo udávaných 4-5 týdnů při používání na celou hlavu (stříkala jsem po "pěšinkách" asi na 6-7 míst na hlavě) jen ca. 10 dní a to i přesto, že jsem ho nepoužívala pravidelně 2x denně. Můžete mi poradit co dělám špatně, že nevydrží déle? Také mě po použití celkem hodně svědí pokožka hlavy, mohou to být vedlejší účinky? Předem děkuji.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

17.10.2012 10:44

Dobrý den Alice, ohledně používání séra, stačí opravdu do pěšinky jednou stříknout a vmasírovat do pokožky. Není potřeba aplikovat příliš mnoho materiálu, protože díky technologii nanokapslí se účinné látky dostanou do pokožky. Vedlejší účinky u tohoto séra se vyskytují opravdu velmi zřídka. Svědění může být způsobeno aplikací, pokud máte velmi citlivou pokožku. Můžete mi prosím upřesnit, jak dlouho to po aplikaci svědí? Pokud byste byla z Prahy, případně sem měla cestu, můžete se za námi stavit a ukázala bych Vám jak efektivně sérum aplikovat.

Jarka Čechalová

24.09.2012 11:08

Dobrý den, chci se zeptat, postupem času mi začly řídnout vlasy v oblasti temene hlavy. Chci se zeptat zda by mi váš preparát pomohl. Nyní je mi 35 let, ale musím podotknout, že tento problém má i moje maminka, která měla za mlada hodně husté a dlouhé vlasy a i můj bratr je dnes téměř bez vlasů. Moje kožní lékařka mě odkázala na hormonální léčbu, ktérá mi ovšem nesedla, takže doporučené léky odmítám brát. Moje vlasy jsou jemné, světlé barvy, před pár roky jsem je měla hustší. Tak se chci zeptat, zda si myslíte, že by mi váš preparát mohl pomoci? A ještě by mě zajímalo, na jak dlouho vystačí daná lahvička? Předem děkuji za odpověď.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

25.09.2012 11:49

Dobrý den, ve Vašem případě by měl Renokin pomoci. Vypadá to, že ve Vašem případě jde o genetický problém způsobený hormony. V případě žen s hormonálními problémy máme s Renokin sérem velmi dobré výsledky, protože aktivní látky - biomimetické peptidy dokážou odblokovat škodliviny před vstupen do vlasové buňky. Jakmile odblokujeme škodliviny, vlasová buňka se zaktivní a produkuje růst vlasu. Lahvička obsahuje 60ml roztoku a zpravidla vydrží 6-8 týdnů, záleží však na velikosti aplikace. Pokud budete aplikovat pouze na jednu oblast (ve Vašem případě temeno hlavy) vydrží 6-8 týdnů, pokud budete aplikovat na celou oblast hlavy, vydrží cca 4-5 týdnů. Je potřeba používat opravdu 2x denně (ráno a večer). Pro zastavení naďměrného vypadávání vlasů stačí používat alespoň 6 týdnů, pro znovu zahuštění je potřeba aplikovat déle, alespoň 3-4 měsíce. Samotný vlas ze znovu aktivního vlasového váčku totiž 3-4 měsíce roste na povrch hlavy.

Hanka

10.09.2012 15:51

Dobrý den, před devíti lety jsem se začala léčit s migrénou a od té doby jsem vystídala hodně léků. Léčba se mi celkem ustálila, ale i tak beru preventivně každý den léky. Během té doby mi z hustých vlasů prořídla kštice na polovic. Zkusila jsem navštívit různé dermatology, ale vždy mě poslali domů s methioninem. Po jaké době lze očivit vlasové folikuly? Pomohl by mi i přes léky Renokin?

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

11.09.2012 14:34

Dobrý den Hanko, vzhledem k vašemu popisu jsou folikuly pouze otráveny kvůli pravidelnému přísunu léků. To je v podstatě dobrá zpráva, protože nejdou zničeny a jde s tím něco dělat. Co se týče methioninu jedná se o podpůrný prostředek, který však nemá prokázané účinky na podporu růstu vlasů, posílení vlasů je zde spíše okrajové. Tato aminokyselina se využívá stěžejně k jiným účelům. Sérum Renokin působí tak, že komplex peptidů pronikne přímo do vlasové buňky, kde nejenom podporuje vznik samotného vývoje vlasu, ale zároveň odblokovává škodliviny, které by ji mohly zahubit (např. Vaše léky). Proces obnovení funkčnosti vlasových buněk není ze dne na den, prvotní výsledky růstu vlasů jsou možné vidět po 3-4 měsících (není to marketingový trik, ale samotný vlas 3-4 měsíce roste na povrch hlavy). Renokin by Vám mél přes léky pomoci, protože je schopný odblokovávat škodliviny.

Yvona Votrubová

13.06.2012 10:51

Děkuji za odpověď a prosím mám ještě jeden dotaz. Tento výrobek musím asi používat stále, že? Pokud doberu jednu lahvičku séra, musím koupit další a další aby účinek přetrvával že? Určitě to není tak, že vlasy zhoustnou, přestají padat jen po 1 lahvičce séra. Můžete mi prosím napsat, jak je to s dlouhodobým užíváním. Stále se aplikuje 2x denně? Nebo stačí třeba 1x týdně... Když se tento přípravek vysadí a dále se neužívá, znovu začínají vlasy padat a řídnout? Moc Vám děkuji za odpověď...

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

18.06.2012 11:01

Dobrý den, chápete to zcela správně. Pokud přestanete dodávat účinné látky, zpravidla dojde opět k vypadávání vlasů. K zastavení nadměného vypadávání vlasů dochází cca po 4-6 týdnech, k zahuštění po 3 měsících, takže jedna lahvička Vám určitě stačit nebude. Z hlediska dlouhodobého používání ale máme zkušenost, že stačí, když se odstraní počáteční problémy a pak nastává udržovací fáze - aplikace přípravku jedenkrát za 2-3 dny.

Yvona Votrubová

13.06.2012 09:19

Dobrý den. Pokud budu používat jiný šampon(velmi kvalitní) bude sérum stejně účinné, nebo se musí použít šampon Renokin. Je možné po aplikaci séra upravit vlasy pomocí fénu, nebo fén nepoužívat a nechat volně uschnout? Mohu používat tužidlo na vlasy, lak na vlasy, nebo tyto úplně vynechat? Děkuji za odpověď.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

13.06.2012 10:13

Dobrý den, stěžejním přípravkem je sérum, šampon je jen doplňkem, takže můžete používat i jiný Vámi zvolený šampon. Účinek séra Renokin nebude potlačen, šampon Renokin má podobné složení a vyživuje vlasy zvenku, takže má ještě podpůrný efekt. Ale samozřejmě není problém používat jiný šampon dle výběru. Ideální je nechat sérum volně zaschnout, v případě časové tísně můžete i vlasy vyfoukat. Tužidlo a lak na vlasy můžete používat, v tomto není žádný problém.

Jana

11.06.2012 17:05

Dobrý den. Chci se zeptat, zda Renokin opravdu funguje i jako zahušťovač vlasů. Moje vlasy jsou totiž zdravé a mám zájem jen o zahuštění. Netrpím vypadáváním, ale vlasy jsou u mě dost řídké. Pomůže mi Renokin a případně, za jak dlouho mohu větší objem očekávat. Děkuji.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

12.06.2012 09:59

Dobrý den Jano, Renokin může fungovat jako zahušťovač vlasů v případě, že máte vlasové folikuly, které momentálně neprodukují vlasy. V tomto případě Renokin tyto folikuly zaktivní a z nich vyrostou vlasy. Proces zahuštění trvá 3-4 měsíce (nelze dříve, protože 3-4 měsíce roste samotný vlas na povrch hlavy). Pro Vás to tedy znamená následující: jestli jste dříve měla hustší vlasy a nyní jsou řidší, Renokin bude působit na vlasové váčky, které vlasy neprodukují a dojde tedy k jejich zahuštění. Pokud máte řídké vlasy již odmalička, s největší pravděpodobností nemáte již více vlasových váčků (s určitým počtem se rodí každý z nás) a v tomto případě Renokin působit nebude, protože nemá co aktivovat - nelze rozmnožit počet vlasových váčků.

Dobrovodská Daniela

11.03.2012 17:26

Dobrý den, na jak dlouho, prosím, vydrží přibližně jedno balení séra? Když tedy zohledníme, že bych ho používala 2x denně, jak doporučujete? Děkuji za odpověď.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

12.03.2012 10:56

Dobrý den, pokud budete používat sérum jen na jednu cílovou oblast - např. kouty, 1-2 vypadaná místa o průměru 5cm, tak sérum vydrží 6-8 týdnů. V případě, že aplikujete po celé oblasti hlavy, sérum vydrží 4-5 týdnů aplikace. Při aplikaci se snažte vždy co nejvíce zacílit na pokožku a prsty jemně vmasírovat. V případě, že máte jen prořídlé vlasy, udělejte vždy pěšinku a sérum naneste do pěšinky.

Hana Báňová

17.02.2012 15:30

Dobrý den, mám dotaz ohledně nanášení séra. Přípravek se má nanášet ráno i večer každý den, ovšem po umytí vlasů šampónem. Já osobně si vlasy nemyji každý den a už vůbec ne 2x denně. Je tedy v pořádku nanášet přípravek i na ne čerstvě umyté vlasy? Děkuji za odpověď.

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

21.02.2012 19:00

Dobrý den, nemusíte každé ráno a večer umývat hlavu. Přípravek můžete nanést i na neumyté vlasy. Pouze v případě, že si je budete mýt, nejprve je vysušte a poté nanášejte. Přípravek se snažte dostat co nejvíce na pokožku hlavy a jemně prsty vmasírovat.

květa nosková

16.02.2012 12:59

dobrý den, Renokin jsem používala - séru - dokonce dvě balení po sobě, ale žádný efekt se nekonal. Toto píši s odstupem půl roku a tedy pozitivní účinek by se již projevil.Šampon je ovšem velmi přijemný, jemný a vlasy jsou alespoň pocitově zregenerované. Jinak drahá sranda ..... S pozdravem Květa

Karina Badaljan

04.01.2012 19:49

Dobrý den, zakoupila jsem na vašich stránkách serum a šampon Renokin. Mohu se zeptat, jestli jsem to pochopila správně - po umytí vlasů, nechat vlasy vyschnout a nanést serum, které vmasíruji a nechám 3h působit. Po dobu působení vlasy nebudu oplachovat. Mam je však po 3h umýt, nebo nemusím? Děkuji moc za odpověd

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

05.01.2012 11:12

Dobrý den, správný postup je následující: po umytí necháte vlasy vyschnout a nanesete sérum. Sérum se snažte aplikovat co nejvíce na kůži, poté jemně vmasírujte. Nechte alespoň 3 hodiny působit, Takže po 3 hodinách si vlasy určitě umývat nemusíte. Je jen důležité abyste jej nesmyla minimálně 3 hodiny. Vlasy si umývejte jen dle potřeby.

Veronika Formanová

12.12.2011 12:08

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli Renokin sérum obnovuje růst vlasů? Již nějakou dobu mi v podstatě bez příčiny (krom běžného stresu jsem naprosto zdravotně v pořádku) vypadávají vlasy a vytvářejí se mi poměrně hluboké kouty, které jsem nikdy neměla a po pátrání jsem zjistila, že je neměl ani nikdo z mých příbuzných. Dá se tato situace díky séru zastavit a vrátit do původního stavu? Děkuji za Vaši odpověď

Gabriela Nožičková, Product Manager - Medaprex, s.r.o.

30.11.1999 00:00

Dobrý den Veroniko, Renokin sérum obnovuje růst vlasů z poškozených vlasových váčků. Takže pokud jsou Vaše vlasové váčky zachovány, což vypadá, že ve Vašem případě jsou, bude Renokin účinný. Na výsledek je však nutné počkat cca 4 měsíce. Od počáteční aktivace růstového signálu vlasu, až po jeho vyrostení na povrch hlavy uběhnou 3-4 měsíce, takže dříve není možné vidět růst vlasů. S Renokinem máme výborné výsledky u žen. Nicméně je nutné hledat i příčinu výpadu vlasů a proto doporučuji i návštěvu dermatologa.Některé ze specialistů najdete i u nás na webu.

Gabriela Nožičková, Product Manager

22.11.2011 16:41

Dobrý den, vzhledem k věku Vašeho syna, může Renokin roztok používat jen se svolením lékaře. Pokud v dané oblasti roste alespoň pár vlasů, je možné, že vlasové váčky jsou uvnitř zachovány. V tomto případě může Renokin pomoci. Nicméně je důležité tuto problematiku konzultovat s lékařem. Pokud máte zájem o vyhledání odborníka ve Vašem okolí, napište mi prosím na email: gabriela.nozickova@medaprex.cz

Lucie Kochová

17.11.2011 22:01

Dobrý den, když se mi narodil syn, měl vlásky tmavé, ty postupně vypadaly až na jedno místo. Čsem narostly vlasy nové, ale v místě "tmavších původních" vlasů začaly vlasy vypadávat a dnes, kdy má 6 let, má na onom místě jen pár vlásků tmavých, zbytek kůže je prázdný, dále jsou vlasy na hlavě v pořádku. Myslíte si, že by mu mohl přípravek Renokin pomoci? Děkuji za odpověď.

Gabriela Nožičková, Product Manager

05.09.2011 10:26

Dobrý den, určitě můžete používat i jiný šampon. Ten nejdůležitější přípravek z Renokin řady je sérum. Šampon a kondicionér je jen doplněk´, který se stará hlavně o vlasy zvenku. Takže pokud Vám vyhovuje jiný šampon, můžete kombinovat.

Růžena Oravcová

01.09.2011 10:32

Dobrý den, je možné používat jiný šampon k tomuto přípravku?

Průměr:89% Excelentní
Vložit vlastní recenzi
5x 2x
Jiří | 06.07.2012
Hodnocení:
88% Excelentní
Jiří | 06.07.2012
Hodnocení:
88% Excelentní
Příjemná vůně
Nedráždí pokožku (mám citlivou)
Snadná aplikace
Vydrží celkem dlouho
Opravdu funguje
Trochu vyšší cena
Delší doba, než se efekt projeví
Bez konkrétního hodnocení
Kristýna | 31.08.2012
Hodnocení:
80% Excelentní
Kristýna | 31.08.2012
Hodnocení:
80% Excelentní
Bez konkrétního hodnocení
EVA | 16.01.2013
Hodnocení:
100% Dokonalé
EVA | 16.01.2013
Hodnocení:
100% Dokonalé
Nová uživatelská recenzeZobrazit všechny recenze
Plusy a mínusy
Pokud nevíte, políčko plus nebo mínus můžete vynechat.
Hodnocení
Posuňte táhlo na procenta, kterým chcete produkt oznámkovat.

Jméno

Vložit

Recenze se zobrazí až po jejím schválení. Podmínky schválení.

Ona Dnes (říjen 2012 - č.41)

"Zachraňte vlasy" hlásá redakce magazínu Ona Dnes.A pokud jde o problematiku zdravých vlasů, šampón a sérum…

Ona Dnes (říjen 2012 - č.41)

Marie Claire (listopad 2012)

Další kdo doporučuje vlasovou řadu Renokin, je časopis Marie Claire. Ano, nejprestižnější české časopisy doporučují…

Marie Claire (listopad 2012)

Časopis Marianne (listopad 2012)

Renokinu proti vypadávání vlasů si všimli i v redakci prestižního časopisu Marriane a zařadili jej mezi doporučené…

Časopis Marianne (listopad 2012)

Časopis Estetika (listopad 2012)

Mudr. Petr Hajduk se vyjadřuje k problematice vypadávání vlasů a vyzdvihuje produkty Renokin.

Časopis Estetika (listopad 2012)

Luxury Guide - zima 2010

Název článku "Návrat ke zdravým vlasům" mluví za vše. O síle peptidů, nanotechnologii a výborných účincích…

Luxury Guide - zima 2010

Vlasy.cz o Renokinu

Vlasy.cz je internetový vlasový rádce. Jedná se o zaběhlý server s velkou spoustou odborného obsahu.

Vlasy.cz o Renokinu

Souvisí s články Magazínu krásy:

Peptidy a jejich účinnost na pokožku

Peptidy a jejich účinnost na pokožku

Všichni mají takové tušení, že kdysi dávno na základní či střední škole při hodině chemie zaslechli slovo peptid či peptidy. Kolik z nás by si dnes vzpomnělo, co to vlastně peptidy jsou či jak se dělí. Asi moc ne. Přitom jsou peptidy sloučeniny, které působí na naší pokožku velice blahodárným vlivem.

Studie účinnosti přípravku Renokin proti vypadávání vlasů

Studie účinnosti přípravku Renokin proti vypadávání vlasů

Studie Renokin byla zahájena za účelem prokázání bezpečnosti a účinnosti přípravku v rámci České Republiky a Slovenska. Do studie bylo zahrnuto 25 pacientů, z toho 17 žen a 8 mužů prokazující příznaky určitého druhu alopecie. Průměrně došlo k nárůstu počtu vlasů o 50,9%.

Dobré i špatné recenze nekompromisních blogerek

Dobré i špatné recenze nekompromisních blogerek

Testovaly pro Vás, abyste věděli, co můžete reálně očekávat od našich výrobků - známé blogerky odzkoušely účinnost lékařské kosmetiky z Medaprexu. Některé byly spokojeny velmi, některé zase méně. V následujícím článku najdete krátké shrnutí a odkazy na jejich blogy.

Proč mužům padají vlasy?

Proč mužům padají vlasy?

Padání vlasů nebo jejich úplná ztráta jsou označovány lékařským termínem alopecia. Tu může způsobit hned několik faktorů. Pro muže jsou nejčastější dědičnost, hormonální činnost a stárnutí. Ubývání vlasů se projevuje většinou plíživě a časem se zhoršuje. U mužů se nejčastěji vyskytují kouty, lysinky, řídnutí a také slábnutí vlasů. Co dělat, když takový problém nastane?

3 jarní tipy pro vaši krásu

3 jarní tipy pro vaši krásu

Jaro se nezadržitelně blíží a my jsme pro vás vybrali to nejlepší z našeho e-shopu, čím byste se v jarních měsících měli hýčkat!

Padání vlasů, strašák dnešní společnosti

Padání vlasů, strašák dnešní společnosti

Padání vlasů, to je termín, kterého se dnes bojí nejenom muži, ale i ženy. Postihuje totiž stále větší procento obyvatel na celé planetě. Navíc už padání vlasů není jenom záležitostí starších, ale týká se to i malých dětí. U nich se to samozřejmě děje z jiných příčin, ale psychické následky to může mít stejné, ne-li horší.

Alopecie - problém, který se nás týká

Alopecie - problém, který se nás týká

Alopecie je v současné době velmi rozšířeným problémem. Trpí jí mnoho mužů, hlavně starších, ale také žen. Pod tímto názvem tento problém mnoho lidí nezná, ale jako vypadávání vlasů si pod ním už každý dokáže mnoho představit. Pokud budeme přesní, alopecie je ohraničená ztráta vlasů, tedy lysiny.

5 nejčastějších problémů s vlasy

5 nejčastějších problémů s vlasy

Mezi nejčastější problémy s vlasy, které trápí ženy i muže, patří vypadávání vlasů, lupy, mastné vlasy, suché vlasy a roztřepené konečky. Každý z těchto problémů může mít hned několik příčin a všechny mohou mít jedno řešení, správnou péči a výživu.

Padání vlasů v těhotenství a po porodu. Co s tím?

Padání vlasů v těhotenství a po porodu. Co s tím?

Padání vlasů v období očekávání miminka a po porodu se objevuje u mnoha žen. Zatím, co před početím dítěte tělo prožívalo hormonální klid, před bouří, v těhotenství, po porodu a s opětovným začátkem užívání antikoncepce, je to s hormony jak na pouťové dráze – nahoru, dolu, nahoru, dolu. Nemusíte se ale bát, s malou pomocí by se vše mělo srovnat a vrátit do normálu samo, ale nic se nesmí podceňovat.

Jak dodat stárnoucím vlasům vitalitu?

Jak dodat stárnoucím vlasům vitalitu?

Stejně jako celý organismus a pokožka stárnou i naše vlasy. V dětství máme chmýří, které v dospívání sílí v husté vlasy a v pokročilém věku naše kštice stárne. Jak se takové stárnutí vlasů projevuje, a jak své vlasy účinně vyživovat?

6 častých příčin padání vlasů

6 častých příčin padání vlasů

Něco se děje. V kartáči zůstává mnohem více vlasů než jste jindy zvyklá a to vás dost znervózňuje. Dlouhodobá péče, díky které jste si vypěstovala vlasy, se kterými jste spokojena, by mohla být během několika týdnů pryč. Máme pro vás šest SOS rad, které by mohly zachránit situaci.

Často kladené otázky o Renokinu proti vypadávání vlasů

Často kladené otázky o Renokinu proti vypadávání vlasů

Přečtěte si odpovědi na nejasnosti spojené s používáním vašeho oblíbeného Renokinu - jedničce v boji proti vypadávání vlasů.

19 (překvapivých) důvodů, proč vám padají vlasy

19 (překvapivých) důvodů, proč vám padají vlasy

Možností, proč vaše kštice není, co bývala, je spousty. Některé z nich by vás navíc ani nenapadly!

Typy plešatení: Telogenní efluvium způsobuje šok a stres. Takže radši relaxujte!

Typy plešatení: Telogenní efluvium způsobuje šok a stres. Takže radši relaxujte!

Efluvium je ztráta vlasů, kterou definuje nepřirozený vývoj růstového cyklu vlasu. Rozlišujeme dva druhy, telogenní a anagenní. My se dnes zaměříme na první zmíněné.

Typy plešatění: Za jizvící alopecii může zánět. Zbavit se ho ovšem není lehké

Typy plešatění: Za jizvící alopecii může zánět. Zbavit se ho ovšem není lehké

Jizvící alopecie (cicatricial alopecia) je skupina onemocnění projevujících se ztrátou vlasů. Diagnostikována je zhruba u tří procent pacientů, které problém plešatění řeší se svými lékaři. Jedná se o záležitost, která postihuje jak muže, tak ženy, a to bez rozdílu věku.

Nejezte tato jídla, vypadají vám po nich totiž vlasy

Nejezte tato jídla, vypadají vám po nich totiž vlasy

Na plešatění má vliv hodně faktorů. Jedním z nich je i strava. Jaká jídla bohaté kštici opravdu nesvědčí? Tady je seznam těch nejhorších. Spojení sice není 100% prokázané, ale i tak je dobré mít aspoň povědomí, ne?

10 jídel, která si dejte k obědu, abyste měli krásné a zdravé vlasy

10 jídel, která si dejte k obědu, abyste měli krásné a zdravé vlasy

Losos pro zářivé vlasy, jogurt pro jejich růst a maso proti padání vlasů… Některé potraviny a živiny mají na vlasy zkrátka přímo magický vliv.

Proč u nás nakupovat

Doprava zdarma

U nákupu nad 1500Kč

Rychlé dodání

Veškeré zboží skladem

Slevy a dárky

Pro stálé zákazníky

800 260 002

Infolinka zdarma

9 let tradice

Již devět let online

Certifikáty

Jen certifikované zboží